Ten blog może nie różni się od innych blogów poświęconych opisom anime. Może dla Ciebie jest taki jak inne. Ale to moje przemyślenia o anime, które oglądnęłam, rodzaj pamiętnika. Jeśli spoiler'uję, robię błędy w opisach albo coś to oczywiście można mnie opieprzać ;)

czwartek, 15 marca 2012

Elfen Lied

Właściwie nie wiem, jak zarecenzjować to anime. Horror? hm. Myślę, że jest ono psychologiczną masakrą. Czy często wolisz mordercę od ofiary? A co, jeśli nie da się stanąć po jednej stronie? Może i za dużo scen brutalnych. Być może krew obrzydza niektórym to anime, być może widzą w nim tylko to, że autor chce przyciągnąć brutalnością. Może i jestem nieco spatrzona. Brutalność dodaje tu smaku. Podkreśla brutalność psychiczną. Walkę. co jest gorsze? co bardziej nas boli?
Obrzydza nas brutalność scen, krew. Rzadko kiedy widzimy, że jest to świetne porównanie do brutalności psychicznej.
Anime jak dla mnie świetne. Wiem, że nie umiem pisać recenzji.
Trudno. Mój blog to i robię co chcę ;)
Podoba mi się w tym anime jeszcze coś- to, jak pokazane jest, w jakim stopniu ludzie mogą działać na drugiego człowieka, a nawet decydować o jego życiu. Zabawnie to brzmi.Lucy nie przyjdzie tu teraz, ani nikt kto miałby taką moc. Ale to symbolika. A ja uwielbiam symbolikę-porównania.
niektórzy marudzą tylko, że za dużo erotyki. cóż.
  
Chyba mogę zaliczyć do moich ulubionych anime
PSYCHOLOGICZNE.

GATUNEK: DRAMAT, HORROR.
ODCINKI: 13                              
LINK DO ODCINKÓW:
(nie sprawdzałam, czy wszystkie działają)

KLIK

2 komentarze:

  1. nie interesowałam się anime dopóki nie znalazłam tego bloga. Teraz mnie zaciekawiłaś. Piszesz świetnie :p.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń