Ten blog może nie różni się od innych blogów poświęconych opisom anime. Może dla Ciebie jest taki jak inne. Ale to moje przemyślenia o anime, które oglądnęłam, rodzaj pamiętnika. Jeśli spoiler'uję, robię błędy w opisach albo coś to oczywiście można mnie opieprzać ;)

czwartek, 15 marca 2012

Fruits Basket

Anime motywujące. To opowieść o sile, która potrafi pokonać nawet lęk. Jest tu pokazany także świat oczami dwóch stron. Ludzi, którzy nie wiedzą, ale plotkują i tych drugich, którzy nie mogą pokazać swojego bólu. Hm... nie wiem, czy mogę powiedzieć- smutne. Kiedy patrzę na postępowanie głównej bohaterki, głupio mi, że ja nie umiem dawać z siebie nawet połowy tego co ona. co w niej takiego jest? Czy to jej naiwność przyciąga? Czy to jej dobroć, chęć pomocy? Zauważyłam, ja ważne jest zaufanie. Przez zaufanie dostajemy to, co ono ze sobą niesie. Czy nie o wiele łatwiej zranić kogoś podejrzliwego? Czy nie jest wam trudno skrzywdzić kogoś, kto na was liczy? Wierzy w was? Właściwie, opiera się na was? Postawa głównej bohaterki aż irytuje-przynajmniej mnie. Dopiero po koniec zaczyna tracić siłę. I to wydaje się dziwne. Że właśnie ona. Nie chodzi o siłę hm... science-fiction itd. chodzi o siłę psychiczną. (oczywiście to nie jest zwykłe życie szkolne, trzeba nastawić się na coś nierealnego)
Czy to anime uczy? nie wiem-pokazuje inny świat- to na pewno. Na początku trochę mnie nudziło(właściwie mam już dość- niewinny, delikatny facet i pełno jego fanek), jednak szybko zaczęło się coś dziać. Kończy się hm... burzliwie.
 
GATUNEK: KOMEDIA, SHŌJO, DRAMAT, PSYCHOLOGIA
ODCINKI: 26
LINK DO ODCINKÓW:
KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz