Ten blog może nie różni się od innych blogów poświęconych opisom anime. Może dla Ciebie jest taki jak inne. Ale to moje przemyślenia o anime, które oglądnęłam, rodzaj pamiętnika. Jeśli spoiler'uję, robię błędy w opisach albo coś to oczywiście można mnie opieprzać ;)

piątek, 13 kwietnia 2012

Another

Kouichi jest zwykłym chłopakiem, jak w większości anime miłym do przesady, chcącym, żeby wszystko było super, extra... Na początku postać wydała mi się tandetna (jakby zerżnięta z innych anime...), ale w kolejnych odcinkach odkrywałam, że jak najbardziej pasuje do sytuacji ;)
Wracając do tematu: ten zwykły zwykły zwykły chłopak po dłuższej chorobie idzie do nowej szkoły, więc dochodzi do klasy najpóźniej. Tam dowiaduje się o dziwnej klątwie...
!!!!!!!Co najbardziej mnie ujęło: ciekawe co by było gdyby Kouichi poznał Misaki później? ;> Co by zrobił?
Znając już trochę bohatera, pewnie to samo...
Anime generalnie świetne i w niektórych momentach naprawdę przerażające.
10/10
GATUNEK: PSYCHOLOGICZNE, DRAMAT, HORROR.
odcinki: 13
KLIK 
(bardzo ciekawa recenzja na tej stronie ;p )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz